NetScouters
Instal
NETSCOUTERS ДОБРЫ ICO

МГА з'яўляецца Initial манет Offering і ён прымае крыпта свет штурмам. Гэта падобна на IPO, але выключна для cryptoverse.
NETSCOUTERS ДОБРЫ ICO

МГА з'яўляецца Initial манет Offering і ён прымае крыпта свет штурмам. Гэта падобна на IPO, але выключна для cryptoverse.
Многія стартапы з'яўляюцца usingICOs ў якасці сродку для прыцягнення сродкаў, каб прынесці свае праекты ў жыццё. Гэта можа быць што заўгодна, ад найму новых членаў каманды, якія маюць большы бюджэт для даследаванняў і распрацовак.
Пры прыняцці рашэння аб інвеставанні ў ICO ёсць шмат фактараў, каб прыняць да ўвагі. У гэтым артыкуле я буду паглыбляючыся ў гэтыя фактары.
Я таксама буду друкаваць артыкул на наступным тыдні, даследуючы, чаму праекты аўтарытэтаў хуткасці інакш, чым яны атрымліваюць ад яго, і калі вы можаце атрымаць.
Як ацаніць МГА
Гэта асноўныя кампаненты, якія вы павінны звярнуць увагу пры прыняцці рашэння ці не расстацца з цяжкасцю заробленыя грошы!
- каманда:
«За кожным вялікім мужчынам варта вялікая жанчына ..» - гэта выслоўе мы прывыклі чуць на працягу многіх гадоў, і поўная праўды!
З любой ідэяй або праектам, аналогія сапраўды гэтак жа; гэта вельмі малаверагодна, што вы будзеце мець паспяховы праект / ICO, калі каманда за ёй не вялікая.
Рашэнне, калі каманда з'яўляецца вялікім ці не, гэта даволі суб'ектыўнае меркаванне, але вось некалькі саветаў, каб зрабіць яго больш аб'ектыўным:
- Ці ёсць у членаў каманды любы рэальны папярэдні вопыт, які мае дачыненне да праекту? Гэта значыць, калі гэта ICO, хто USP з'яўляецца аналіз дадзеных па Blockchain, робіць CTO (тэхнічны дырэктар) ці COO (галоўны аперацыйны дырэктар) маюць досвед працы ў вядомай кампаніі ў якасці аналітыка дадзеных, або калі яны будуюць свае уласны Blockchain, ці ёсць у іх дастаткова распрацоўшчыкаў?
- Ці ёсць у каманды добры баланс?
Я бачыў некаторыя каманды, якія маюць мноства вопыту ў карпаратыўным свеце і працавалі для такіх кампаній, як IBM; Mercedes; KPMG; але яны пачынаюць свой уласны пратакол і толькі адзін распрацоўшчык. Верагоднасць таго, што яны змогуць пачаць свой прадукт вельмі малаверагодная.
Іншы бок медаля заключаецца ў тым, што вы маглі б мець вельмі маладую каманду, свежыя з універсітэта з вялікай колькасцю ідэй, але толькі не гатовыя прамысловасцю. Ці ёсць спісваць гэтую ICO? Канешне не!
Багацце моладзі з'яўляецца сырым і неўтаймаваным, і з правільным наборам кансультантаў (кіраўніцтва), яны могуць быць проста наступны Ethereum!
- ідэя
Вялікія каманды, як правіла, атрымліваюць за вялікія ідэі, так што калі вы даследавалі каманду, і яны з'яўляюцца цвёрдымі, будзьце ўпэўненыя, што ідэя будзе цьвёрды, як добра.
У большасці выпадкаў, мы глядзім на ідэю, перш чым мы паглядзім на каманду. У той час як большасць устаноўленага Icos ёсць маркетынгавая каманда, якая можа прадаць лёд эскімо, вы павінны быць у стане прабірацца сваім шляхам праз фантазію тэрміналогіі (BS!) І атрымаць і разуменне таго, што праект на самай справе робіць. Калі ён робіць адно з наступных дзеянняў, то вы можаце быць на нешта:
· Ці мае гэта вырашыць сапраўдную праблему?
· Ці трэба ў Blockchain?
· Ці будзе actuallydisrupt цэнтралізаванай улады?
· Ці з'яўляецца гэта інавацыйнае?
· Які патэнцыял ідэі?
· Ці ёсць Icos, як гэта ва ўжо прасторы?
· Калі так вышэй, то: як ён адрозніваецца тым Icos? Ці ёсць у яе палепшаныя магчымасці? Ці гэта проста ідэя капіяваць і ўстаўляць?
Чым больш лік ды адказвае ў вас ёсць, тым больш верагоднасць, што праект будзе паспяховым (у кароткатэрміновай перспектыве, па меншай меры).
- MVP
Колькасць МКОН выпускаецца штотыдзень з розуму, і, вядома, не хапае часу для вас, каб прайсці праз кожны адзін (калі ў вас ёсць вельмі вялікая каманда, якая працуе з вамі). Такім чынам, яшчэ адзін спосаб, які можа дапамагчы ідэнтыфікаваць ICO з добрым патэнцыялам, калі яно мае мінімальны жыццяздольны прадукт, у MVP.
Для тых, хто не знаёмы з гэтым тэрмінам, MVP ўяўляе сабой прадукт з досыць магчымасцяў для задавальнення першапачатковых інвестараў і забяспечыць зваротную сувязь для далейшага развіцця.
Маючы гэта на ўвазе, гэта значна больш верагодна, што каманда з MVP можа дасягнуць вехі на іх дарожнай карты хутчэй і, такім чынам, запусціць цалкам функцыянуе прадукт раней. Гэта, у сваю чаргу, азначае, што родны маркер на гэтую платформу будзе выкарыстоўвацца, і кошт будзе расці на аснове рэальнага попыту, а не падман ці маніпуляцый кітоў.
Гэта не заўсёды так, што толькі праекты з MVPs апынуцца прыбытковым. Тыя, з салідным супольнасцю або усталяванымі партнёрамі таксама могуць мець адзін і той жа жаданы эфект {мы вернемся пазней у артыкуле}.
- сімвалічныя Метрыкі
Хоць кожны з гэтых фактараў мае аднолькавае значэнне, яны ў парадку па прычыне (ёсць метад майго вар'яцтва); мы пачалі з самай суб'ектыўнай секцыі і працаваў наш шлях да найбольш аб'ектыўнай часткі.
Будучы матэматыкам па прафесіі, гэта раздзел, які я асабіста больш падабаецца даследаваць і ўбачыць, калі праект варта інвеставаць у чыста па нумарах.
Як і ў выпадку любога праекта ў рамках гэтай прасторы, дэцэнтралізацыя павінна адбывацца пры наяўнасці многіх розных інвестараў і прыхільнікаў правядзення большасці лексем.
З часам прагрэсіравалі у гэтай прасторы, лексемы метрыка да стандартнага інвестару атрымала трохі цікава, мякка кажучы!
З раннімі праектамі былі толькі тры асноўных раўнды: Seed круглых, прыватныя продажу / да ICO і затым ICO, дзе працэнт бонуса адпавядае для кожнага раўнда. На жаль, гэта ўжо не так, і многія Icos аддаюць перавагу ісці на больш складаныя структуры па зборы сродкаў для павелічэння прыцягнутых сродкаў і мінімізаваць бонусы выдадзеных.
Ёсць цяпер па меншай меры 4-х розных стадый, і ў межах кожнай стадыі, ёсць бонусы ў залежнасці ад сумы, якая падлягае інвеставаны.
Гэта робіць яго надзвычай цяжка выпрацаваць бонус для кожнага раўнда збору сродкаў і павялічвае верагоднасць «Помпа і Звалка» з ранніх аўтараў, як толькі маркер вызваляецца для абмену.
У цэлым, пры аналізе паказчыкаў маркераў гэтыя рэчы, каб выглядваць:
- Якая цана маркера?
- Які працэнт лексем прадаюцца?
- Што такое жорсткі каўпачок, і гэта ў адпаведнасці з падобнымі праектамі?
- Якія бонусы было дадзена ў папярэдніх раўндах?
- Бонусныя жэтоны з папярэдніх раўндаў пад замком? (Каб пазбегнуць помпы і звалка).
- Колькі лексемы ёсць для каманды?
- Як доўга жэтоны каманды пад замком?
- Калі жорсткі каўпачок не выкананы, яны будуць па-ранейшаму раскалоць прыцягнуты капітал у тым жа суадносінах?
- Ці будзе маркер мець actualuse ўнутры платформы / праекта?
- Ці ёсць раскол прыцягнутых сродкаў мае сэнс, напрыклад, калі праект знаходзіцца ў альфа-бэта-тэставанні / і яны сцвярджаюць, што 30% будзе R & D, то гэта, хутчэй за ўсё, што яны маюць MVP ў лепшым выпадку і будзе трэба, што вялікая колькасць сродкаў далейшае развіццё іх MVP да альфа / бэта-стадыі.
Калі я магу адказаць на гэтыя пытанні і лічбы складаюцца, то ёсць добры шанец, што я буду расставацца з цяжкасцю заробленыя грошы, каб інвеставаць. (Паказаныя раздзелы 1-3 таксама цвёрдыя).
Іншыя фактары:
- супольнасць
Вялікае супольнасць не заўсёды азначае, што дзіўныя інвестыцыі, ёсць праекты з больш 30k членаў у іх канале Тэлеграмы, большасць з якіх чулі праект, згаданы ў Influencer і сцякаўся, каб убачыць, як яны могуць зрабіць мільёны, не робячы іх належную абачлівасць.
Сказаўшы, што, калі супольнасць арганічна вырас і не мае патрэбы цяжкі маркетынг; рэклама або шылінг з Influencer, чым вялікі лік добрая лічба.
Не ўсе паспяховыя праекты маюць вялікае супольнасць у ICO стадыі. Там было некалькі Icos ў схаваным рэжыме, якія ў значнай ступені належылі на ранніх аўтараў і сапраўдных вернікаў у праекце, а не тых, хто шукае хуткі фліп.
- канкурэнцыя
З больш чым 5 мільярдаў даляраў ЗША выраслі у 2018 годзе праз Icos, многія людзі бачаць гэта як «хутка разбагацець» схему і запуск Icos вельмі падобны на устаноўленыя праекты, чые маркеры пайшоў уверх, па меншай меры ў 100 разоў па кошту.
Калі праект з'яўляецца копія пасты або вельмі падобная, без відавочных адрозненняў у іншы / больш усталяваны праект, будзьце асцярожныя!
Калі праект не мае сур'ёзных канкурэнтаў, надаваць больш увагі і зрабіць вашу належнай абачлівасці.
- тып праекта
Ёсць шмат тыпаў праектаў, пачынаючы ад тых, хто хоча пабудаваць DAPP на вяршыні Blockchain, да тых, хто хоча будаваць Blockchains сябе.
Падумайце пра гэта так: вы б аддалі перавагу інвеставаць у самай краме прыкладанняў або аднаго з прыкладанняў у межах гэтай крамы? Вядома, крама прыкладанняў!
Вось чаму гэта разумная інвестыцыя, каб паглядзець на праектах, якія будуюць інфраструктуру (Blockchain, пратакол, DAO), у адрозненне ад прыкладання.
Акрамя таго, некаторыя устаноўленыя Blockchains ёсць некаторыя праблемы, такія як маштабаванне, бяспеку і г.д. Яны будуць таксама быць разумнымі інвестыцыямі, паколькі яны з'яўляюцца вырашальнымі ў «цяпер» праблему.
- партнёрства
Праекты, якія маюць genuinepartnerships з усталяванымі кампаніямі / cryptocurrencies, больш верагодна, каб стаць паспяховымі, як многія абшчыны будуць прымаць гэты праект і інвеставаць у яго, так як яны лічаць, у кампаніях, якія вырашылі супрацоўнічаць з канкрэтнай ICO. Гэта можа быць з-за падман (гл ніжэй) або канкрэтнае партнёрства выклікае прарыў у цане і выкарыстанні гэтага канкрэтных маркераў.
- падман
Кожны зараз і зноў прыходзіць у праект, які прымае cryptoverse штурмам. Асноўныя прычыны ўніз да шырокага распаўсюду ўздзеяння праекта рознымі ўплываюць; праект вырашае рэальную праблему, і людзі лічаць, што ён будзе лічыць іх «на Месяц».
Гэта праўда, што разадзьмутыя праекты сапраўды добра, як толькі жэтоны хіта абмену і даць многія рана investorsa добрага вяртанне, тое ж самае не заўсёды можна сказаць пра тых, хто ўклаў падчас продажу натоўпу, ці купілі, як толькі маркер быў выпушчаны на абмен.
Таму Hype заўсёды добра, калі вы атрымалі ў пачатку, як і з бонусам вы, хутчэй за ўсё, зрабіць прыгожае вяртанне. У дадатку да гэтага, многія з якія ўплываюць падобныя да пастухоў; перасоўванне масы меркаваць, што канкрэтны праект будзе ператрасаць прастору, і яны б з розуму, каб не прапусціць, у выніку чаго маркера, каб быць больш каштоўным, як толькі яна будзе выпушчана на біржы, як іх паслядоўнікі маюць павышаны ўзровень СЧА (страх зніклых без вестак).
рэзюмэ
Я спадзяюся, што гэты артыкул дала вам лепш зразумець, колькі часу і намаганняў патрабуецца, каб прааналізаваць сапраўдны патэнцыял МГА, і што, калі вы ўкладваеце свае з цяжкасцю заробленыя грошы, вы павінны быць больш асцярожнымі і не ісці ў Гун хо, таму што людзі / аўтарытэты вы будзеце прытрымлівацца на YouTube і вакол сацыяльных медыя сказалі, што гэта дзіўны праект або далі яму вельмі высокі рэйтынг.
Рашэнне складаецца ў тым, каб прыдумаць свой уласны рэйтынг структуры; гэта можа быць працэнт, у агульнай складанасці з 10, ці проста спіс плюсаў і мінусаў кожнага праекта. Dyor (рабіць свае ўласныя даследаванні) і інвеставаць на свой страх і рызыка!
Грошы там зроблена, але толькі для тых, хто ўпарта працаваць і рабіць правільны належнай абачлівасці (або часам проста па-чартоўску пашанцавала!).
ДЛЯ АТРЫМАННЯ ДАДАТКОВАЙ ІНФАРМАЦЫІ
Вэб - сайт: http://ico.netscouters.com/
Тэхнічнае апісанне: http://www.ico.netscouters.com/video/wp.pdf
Тэлеграма: https://t.me/Netscouters
LinkedIn: HTTPS: / /www.linkedin.com/company/netscouters-international
Twitter: https://twitter.com/NetScouters
my: shetiyawanleo
Tidak ada komentar:
Posting Komentar